Pod marką A1 Sorter powstaje wiele urządzeń automatyki magazynowej. Logo naszej firmy widnieje na sorterach, przenośnikach, windach magazynowych, systemach specjalistycznych, stołach do kompletacji zamówień i oczywiście na wielu akcesoriach. Jesteśmy bardzo dynamicznie rozwijającą się firmą, która działa na wielu Europejskich rynkach i współpracuje z Liderami branży logistyki magazynowej.
Lokalizacja: A1 Sorter Sp. z o.o. Topole 40, 89-600 Chojnice
Specjalista ds. Kontrolingu/ Kontroler finansowy
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. kontrolingu będzie odpowiedzialna za terminowe sporządzanie i rozwój raportów controllingowych i finansowych dotyczących analiz rentowności i kosztów działalności oraz płynności finansowej.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- przygotowywanie rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
- dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
- analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.,
- dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej,
- tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych,
- przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych,
- przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy,
- przygotowywanie raportów i analiz ad hoc na potrzeby Zarządu, zewnętrznych doradców i audytorów,
- aktywny udział w rozwijaniu raportów zarządczych w systemie COMARCH OPTIMA,
- współudział we wdrożeniu procesu budżetowania,
- dbałość o spójność i poprawność danych zarządczych,
- bieżąca kontrola poprawności ewidencji księgowej
- przygotowywanie raportów odnośnie płynności finansowej
Co będzie potrzebne aby spełnić się na tym stanowisku?
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w controllingu (najlepiej w firmie produkcyjnej),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność posługiwania się bazami danych do celów analitycznych,
- znajomość systemu ERP,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- nastawienie na rozwiązywanie problemów i realizację wyznaczonych celów,
- bardzo dobra organizacja własnej pracy,
- praktyczna wiedza z zakresu ekonomii, controllingu, rachunkowości finansowej i zarządczej,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację mile widziane,
- wykształcenie wyższe kierunkowe
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
- możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- wynagrodzenie 10 000 - 13 000 zł / mies. brutto