Warszawski Szpital Południowy to nowoczesna, przyjazna i funkcjonalna placówka lecznicza zaliczana do jednych z najnowocześniejszych w Polsce. Zastosowane tu rozwiązania i technologie wyróżniają się wysokimi standardami medycznymi i gwarantują pacjentom najwyższe bezpieczeństwo świadczeń medycznych i komfort pobytu oraz obsługi. Szpital Południowy został w całości zinformatyzowany, a racjonalizowanie kosztów gwarantuje właściwe wykorzystanie środków publicznych.
Koordynator Rejestracji i Call Centre
Zadania
- Budowanie i zarządzanie zespołem rejestracji i call center, w tym planowanie grafików pracy i nadzorowanie wykonywanych zadań,
- Wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie obsługi pacjenta,
- Prowadzenie szkoleń i wsparcie pracowników w bieżącej pracy,
- Ścisła współpraca z zespołem medycznym i administracyjnym szpitala,
- Monitorowanie najnowszych trendów na rynku medycznym i proponowanie ich implementacji,
- Zawieranie, obsługa i nadzór nad wykonywaniem umów z podmiotami zewnętrznymi,
- Tworzenie i weryfikacja raportów związanych z realizacją świadczeń.
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w podmiocie leczniczym,
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w osiąganiu wyznaczonych celów,
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami,
- Zdolności analityczne,
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywne rozwiązywanie problemów,
- Znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- Umiejętność redagowania pism urzędowych,
- Wysoki poziom kultury osobistej,
- Gotowość do ciągłego doskonalenia się.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- Pracę w nowej, dynamicznie rozwijającej się placówce, wyposażonej w nowoczesny sprzęt;
- Możliwość wykupienia dobrowolnego ubezpieczenia na życie, karty MS na atrakcyjnych warunkach;
- Możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej dla Pracowników i członków rodziny;
- Możliwość korzystania z parkingu w budynku szpitala w atrakcyjnej cenie;