Warszawski Szpital Południowy to nowoczesna, przyjazna i funkcjonalna placówka lecznicza zaliczana
do jednych z najnowocześniejszych w Polsce. Zastosowane tu rozwiązania i technologie wyróżniają
się wysokimi standardami medycznymi i gwarantują pacjentom najwyższe bezpieczeństwo
świadczeń medycznych i komfort pobytu oraz obsługi. Szpital Południowy został w całości zinformatyzowany,
a racjonalizowanie kosztów gwarantuje właściwe wykorzystanie środków publicznych.

Pracownik bezpośredniej i telefonicznej obsługi pacjenta w SOR

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna i bezpośrednia obsługa pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym;
  • rejestrowanie wizyt i badań;
  • dbanie o pozytywne relacje z pacjentami;
  • obsługa systemów Medicus i Medidesk;
  • weryfikacja ubezpieczenia pacjenta w systemie eWUŚ;
  • udzielanie informacji na temat zakresu świadczeń medycznych;
  • współpraca z personelem medycznym

Wymagania:

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • przyjazne usposobienie;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • status studenta /ucznia będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy zlecenie;
  • praca zmianowa - zmiana dzienna od 7:00 do 19:00, nocna od 19:00 do 7:00 , praca w weekendy.
  • pracę w nowej, dynamicznie rozwijającej się placówce;
  • możliwość wykupienia dobrowolnego ubezpieczenia na życie;
  • możliwość wykupienia karty MS na atrakcyjnych warunkach;
  • możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej;
  • możliwość korzystania z parkingu w budynku szpitala w atrakcyjnej cenie.
Aplikuj
  • Regulamin serwisu HRlink
  • Polityka prywatności HRlink
  • Polityka transparentności
  • Klauzula informacyjna dla osób zgłaszających nieprawidłowości